vrijdag, 17 februari 2017 22:13

Nieuwe communicatiemedewerker

Stichting Servicepunt Verenigingen Nederlek (SVN) is inmiddels jaren actief in Lekkerkerk en Krimpen aan de Lek. Onder andere beheert de SVN een viertal sportaccommodaties en is de stichting betrokken bij tal van sportieve en maatschappelijke projecten. De organisatie verwelkomt Arthur Hartelust om de organisatie op gebied van communicatie te ondersteunen.

“Een jaar geleden ben ik verhuisd naar de Krimpenerwaard. Om hier meer mensen te leren kennen en lekker te sporten ben ik lid geworden van de lokale basketbalvereniging. Ik ben hiervoor ook altijd actief geweest binnen een sportvereniging, niet alleen als sporter maar ook als vrijwilliger. Voor mij is het belangrijk dat sportverenigingen zich kunnen focussen op hun vereniging en de sport zelf. Daarom ben ik ook erg blij dat ik van de SVN de kans heb gekregen om op lokaal niveau de verenigingen en dus de sport te ondersteunen. In mijn ogen faciliteert en ondersteunt de SVN de lokale sport zonder op de stoel van de verenigingen zelf plaats te nemen. Ik zie veel mogelijkheden op het gebied van samenwerking om sport en beweging in Nederlek verder te ontwikkelen.

Hopelijk zie ik u snel op een van de accommodaties of bij een van de projecten om persoonlijk kennis te maken.”

Laatst aangepast op maandag, 20 februari 2017 20:15