22 nov 2017

23 nov 2017

28 nov 2017

maandag, 26 juni 2017 05:25

NOC*NSF al bezig met verkiezingen

NOC*NSF is nu al bezig met de Gemeenteraadsverkiezingen die op 21 maart 2018 in Nederland gehouden gaan worden.

Door middel van een brief en een ‘E-zine’ laat de nationale sportkoepel de politieke partijen weten hen graag te willen helpen om tot een mooi verkiezingsprogramma te komen met daarin aandacht voor de sport. “Graag werken we samen met u, door sport als middel in te zetten, aan een nog betere (lokale) samenleving”, schrijft NOC*NSF-voorzitter André Bolhuis. “Mogen wij erop rekenen dat u sport opneemt in uw verkiezingsprogramma en daarna uiteraard ook in het collegeakkoord? Onder het motto ‘Investeren en meedoen’ willen Bolhuis cs. de lokale partijen inspireren met alle mogelijkheden die de sport biedt om in een gemeente het leven van alle inwoners sterk te veraangenamen. “Sport zorgt immers voor verbroedering, tolerantie en inspiratie. Sport maakt buurten veiliger, zorgt voor betere prestaties op school en helpt bijvoorbeeld tegen overgewicht.”

Laatst aangepast op maandag, 26 juni 2017 05:26