Boezemtoernooi
26 aug 2017

zondag, 09 juli 2017 18:18

Lektoernooi was weer groot succes

Het Lektoernooi van JBV Nederlek was een groot succes. Voor dit toernooi op de banen van sportpark Tiendweg-West hadden 36 teams ingeschreven. De prijswinnaars hadden keus genoeg uit verschillende prijzen, die varieerden van boodschappenpakken, boerenkaas en streekgerechten van Kaasmakerij Speksnijder tot aan wijnen van slijterij Lenten.

Het toernooi bestond uit 5 wedstrijden. Na een spannende strijd gingen Alex van Ofwegen en Rob van Dijken van JBV Waddinxveen er met de 1e prijs vandoor, met een score van 5 gewonnen wedstrijden en een puntentotaal van 56. De 2e prijs was voor Thom Dessing en Cees Vermeulen van PV Gouda met ook 5 gewonnen wedstrijden en een puntenaantal van 43. De hoogst geplaatste speler van JBV Lekkerkerk, Erling van Poelgeest, behaalde met zijn teamgenoot João Guerreirio van PV Gouda de 5e plaats met 4 gewonnen partijen en een puntenaantal van 37. De poedelprijs was voor de buurmannen Herman Roos en Fop den Oudsten van JBV Nederlek met 0 gewonnen wedstrijden en een puntenaantal van -51. Het volgende toernooi van JBV Nederlek is het Midweektoernooi op woensdag 26 juli. Dit toernooi is toegankelijk voor licentiehouders van de NJBB en begint om 10.30 uur (aanmelden 09.30 uur). Opgeven is mogelijk via de website van JBV Nederlek (www.jbvnederlek.nl).