woensdag, 04 april 2018 19:59

Vv Lekkerkerk zoekt ‘papierinzamelaars’

Ondanks eerdere oproepen voor medewerkers om vv Lekkerkerk te helpen bij de inzameling van oud papier, heeft de club slechts 2 aanmeldingen ontvangen voor hulp tijdens een dagdeel per week.

De situatie wordt urgent omdat Hans van der Wouden (71), degene die het inzamelen/verwerken op dit moment regelt heeft aangegeven m.i.v. 1 mei 2018 niet meer volledig beschikbaar te zijn. Jammer, maar begrijpelijk. Het kost heel veel uurtjes om de ‘boel’ glad te houden.

Dit betekent dat vv Lekkerkerk vervanging zoekt voor de functie van Hans voor de dinsdag of woensdag en donderdag. Indien niemand zich hiervoor beschikbaar stelt kan het gevolg zijn dat de vv Lekkerkerk genoodzaakt is m.i.v. deze datum te moeten stoppen inzameling/verwerken van oud papier. Dat zou een ongewenste situatie opleveren omdat de inzameling substantiële financiële middelen oplevert voor de club. Belangstellenden kunnen contact opnemen met het bestuur van de vv Lekkerkerk.

Laatst aangepast op zondag, 08 april 2018 05:47