Waardzaam Waardzaam
woensdag, 11 april 2018 18:56

Iedereen blij met vernieuwd skatepark

Het skatepark op sportpark Weydehoeck in Lekkerkerk ligt er sinds vrijdag weer super uitnodigend bij. Met dank aan negen enthousiaste meiden van de cultuurklas van het Gemini College. Samen met hun docente Chloé de Leur gingen ze aan de slag met het thema 'space' en kwamen ze tot fraaie graffiti-ontwerpen die ze de voorbije weken aanbrachten. Wethouder Lavinja Sleeuwenhoek kwam speciaal langs om de vernieuwde accommodatie te heropenen. "Prachtig wat deze meiden voor elkaar hebben gekregen", sprak ze haar bewondering uit. "Van dit soort initiatieven word je heel blij!." De heropening werd opgesierd met een dansdemo en een skateles. De vernieuwing van het skatepark vond plaats op verzoek van stichting Servicepunt Verenigingen Nederlek, de beheerder van vier sportparken in Lekkerkerk en Krimpen aan de Lek. "Leuk en fijn dat SVN ons deze mooie kans geboden heeft", vond Chloé de Leur. "Was erg leuk om te doen."

Laatst aangepast op woensdag, 11 april 2018 19:03