Vacatures

Stichting SVN is opzoek naar een sportparkcoördinator,

Bekijk vacature

Sportpark Tiendweg Oost

Adres: Tiendweg Oost 12, Lekkerkerk
Postcode: 2941 BV

Sportfaciliteiten

Op dit sportpark kunnen de volgende sporten worden beoefend: Paardrijden, Mennen

Hoofdgebruiker van sportpark Tiendweg Oost is paardensportvereniging “De Lekruiters”. Het sportpark biedt liefhebbers van paardensport diverse faciliteiten. Op het park is een rijbak en een longeerbak met een diameter van 15 meter. Leden kunnen met hun paard of pony hier vrij gebruik van maken. Daarnaast heeft men de beschikking over het fraaie clubgebouw “De Ruif” wat door veel zelfwerkzaamheid tot stand is gebracht. Sinds 1 januari 2014 is De Lekruiters ook officieel hoofdgebruiker van een groot deel van de naastgelegen “oude ijsbaan”. Er is een lichtinstallatie en een beregeningsinstallatie waardoor de accommodatie optimaal gebruikt kan worden.

Faciliteit boeken

Protocol cameratoezicht