SVN is opgericht in 2008 en heeft sinds die tijd al heel wat projecten uitgevoerd. We hebben de ambitie om nieuwe projecten beet te pakken en uit te voeren en denken graag mee over hoe we zaken kwalitatief kunnen verbeteren. De projecten hebben we in de drie categorieën onderverdeeld:

Uitgevoerde projecten – Een overzicht van projecten die we hebben uitgevoerd en afgerond. Dat wil overigens niet zeggen dat we er niets meer aan doen, want onderhoud (via een Meerjarig Onderhoudsplan) behoort tot onze basistaken.

Lopende projecten – Een overzicht van projecten die we na de idee-fase uitvoeren. Mocht u één, of misschien wel meerdere, van deze projecten willen ondersteunen, fysiek (werkzaamheden) of financieel, dan horen wij graag van u!

Ideeën – Een overzicht van ideeën die kunnen leiden tot een verbetering of aanvulling van onze faciliteiten/diensten. Heeft u zelf suggesties hoe het nóg beter kan, dan horen wij dat graag.

Lopende projecten

Boulodrome

Hits: 642
Samen met JBV Nederlek werken we al enige jaren aan de realisatie van een boulodrome op Sportpark Tiendweg West Lekkerkerk. De hal zal zorgen voor de mogelijkheid om overdekt, vooral in de winter dus, de pentaque sport (jeu-de-boules) te beoefenen. Wij willen dit combineren door op het dak meer dan 400 zonnepanelen te leggen en zo het sportpark aanzienlijk te verduurzamen.

About The Author

JK