maandag, 27 mei 2019 15:43

Onze familiedag? Eén groot sportief feest!

Voor de familie Koolwijk was het niet zo moeilijk om een perfecte locatie te vinden voor haar jaarlijkse familiedag! Die vond onlangs plaats op sportpark Weydehoeck in Lekkerkerk, één van de vier buitensportcomplexen die SVN in beheer heeft.

“Een ideale plek om met de complete familie – zo’n 130 mensen- lekker sportief bezig te zijn en van elkaars aanwezigheid te genieten”, vertelt Marleen Hofman, één van de organisatoren van de familiedag. “We huren een gedeelte van het sportpark, zodat we de beschikking hebben over een groot grasveld én een beachvolleybalveld. Daarnaast gaan we een stormbaan opstellen, komt er springkussen en zetten we de traditionele sjoelbak neer. Fijn is ook dat we de kantine en het terras kunnen gebruiken alsmede de kleedlokalen. En wat je er voor betaald? Dat viel ons reuze mee! Wat ook prettig is dat alle tarieven te vinden zijn op de website van SVN: www-stichting-svn.nl onder het knopje ‘boeken van sportparken’. Je vindt daar een compleet overzicht. Een mailtje is vervolgens genoeg!