dinsdag, 11 juni 2019 07:28

Duurzaam & Sport: van harte welkom!

Stichting Servicepunt Verenigingen Nederlek (SVN) nodigt u van harte uit om aanwezig te zijn op de avond ‘Duurzaam & Sport 2019’ op donderdag 20 juni aanstaande in het clubgebouw van sportpark Weydehoeck, Weidelaan 55 te Lekkerkerk. De avond is bedoeld voor alle sportverenigingen van de Krimpenerwaard én clubs met een eigen accommodatie.

Tijdens de bijeenkomst wordt het begrip ‘Duurzaamheid & Sport’ vanuit verschillende invalshoeken belicht. SVN – beheerder van vier sportparken in Lekkerkerk en Krimpen aan de Lek – vertelt u over de mogelijkheden om een sportcomplex energiezuinig en duurzaam in te richten én te monitoren. Een vertegenwoordiger van tennisclub ATV ’t Veldje uit Ammerstol geeft informatie over hoe deze vereniging met duurzaamheid omgaat en het even gerenommeerde als innovatieve bedrijf Komatic vertelt u alles over ‘slimme duurzaamheid’. Interessant is ook de bijdrage van WaardZaam aan de avond. Deze organisatie wil met sportverenigingen een energieconvenant aangaan en een Werkgroep Sport creëren. Wie weet wordt uw vereniging één van de eerste sportclubs die zich bij WaardZaam aansluit!

Kortom: 20 juni wordt een bijzondere donderdagavond, waarbij je eigenlijk niet gemist mag worden wanneer je meer wilt weten over duurzaamheid & sport! De avond begint om 19.00 en duurt tot 20.30 uur. Deelname is gratis. U kunt zich tot en met 17 juni opgeven via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.