vrijdag, 12 juli 2019 07:13

NNF Summercamp razend populair!

Ryan Koolwijk is niet alleen profvoetballer, hij is ook één van de drijvende krachten achter NNF Sports, een vrijwilligersorganisatie die onder andere voetbalkampen organiseert voor de jeugd. Het eerstvolgende Summercamp vindt Van 19 tot en met 21 juli plaats op het complex van vv Lekkerkerk.

"Iedereen moet plezier aan voetbal kunnen beleven", vindt Koolwijk. "Zeker óók kinderen uit gezinnen die het niet zo breed hebben. Het Summercamp biedt hen voor zestig euro de mogelijkheid om drie dagen lang te voetballen, vriendschappen te sluiten en plezier te maken." Vorig jaar werd het Summercamp op de velden van vv Lekkerkerk voor het eerst gehouden. "Toen was de belangstelling al goed", zegt Ryan Koolwijk. "Dit jaar gaat het nóg harder met de inschrijvingen. Alleen in de categorie 11/12 jaar hebben we nog een paar plekjes over.

Aanmelden kan via de site www.nnfsports.nl. Ook zijn we nog op zoek naar een aantal vrijwilligers.Wie belangstelling heeft dat kenbaar maken op onze site.