maandag, 26 augustus 2019 13:52

SamenLoop: eindstand € 122.035,71!

Het laatste weekend van juni werd de 24-uurswandelestafette Samenloop voor Hoop volledig door vrijwilligers georganiseerd op Sportpark De Weydehoeck. Het werd een weekend om nooit te vergeten!

“Aan het eind van de 24 uur konden we een waanzinnig bedrag bekendmaken”, vertelt Angelique Potiyt namens de organisatie. “De laatste weken kwamen er nog steeds donaties/opbrengsten binnen. Onze penningmeesters hebben de afgelopen week de uiteindelijke opbrengst uitgerekend.In totaal werd maar liefst € 122.035,71 opgehaald door bijna 1000 deelnemers. Deze opbrengst komt in zijn geheel ten goede aan KWF Kankerbestrijding.”

Ingrid van der Heijden-van den Dries, Relatiemanager KWF Kanker bestrijding; “Bij deze wil KWF kankerbestrijding iedereen bedanken die een bijdrage heeft geleverd aan de SamenLoop in de Krimpenerwaard. Wat een bijzondere sfeer hing er op het terrein. Dat blijkt ook wel uit het rapportcijfer dat de deelnemers aan deze SamenLoop gaven: maar liefst een 8.8. En wat een prachtig bedrag hebben jullie samen opgehaald. Dankjewel!”