vrijdag, 30 augustus 2019 15:23

Nieuwe kleedkamers opgeleverd

Een mooi moment vrijdagmiddag op sportpark Tiendweg in Krimpen aan de Lek: daar vond de deeloplevering plaats van de nieuwe kleedkamers.

Met name sportpark-hoofdgebruiker Dilettant zat te springen om extra ruimte vanwege haar groeiende ledenaantal, vooral bij de jeugd. De club slaakte een zucht van verlichting dat de extra faciliteiten nu gereed zijn. Immers: op zaterdag 7 september spelen liefst zestien Dilettant-teams een thuiswedstrijd!

Leo van der Linden kwam namens de club de eer toe de nieuwe kleedkamers te mogen openen. Terecht, want hij verzette samen met SVN veel werk om het project te realiseren. De openingshandeling verrichtte Van der Linden geflankeerd door Rien van Meijeren van bouwbedrijf F. van Meijeren uit Krimpen aan den IJssel en in het bijzijn van nieuwbouwopdrachtgever SVN. Daarna overhandigde de werkploeg van Dilettant de sleutels officieel aan het bestuur van de voetbalvereniging.