dinsdag, 03 september 2019 09:41

Workshop 'Fietsen tot je 100ste!'

Stichting WON organiseert i.s.m. Veilig Verkeer Nederland voor fietsende ouderen de bijeenkomst “Doortrappen” op dinsdag 1 oktober aanstaande van 09.30 tot 16.00 uur op sportpark Weydehoeck in Lekkerkerk.

Het programma “Doortrappen” is ontwikkeld om oudere fietsers praktische tips mee te geven om langer fit en veilig te kunnen blijven fietsen. Tijdens de bijeenkomst komen de (nieuwe) verkeersregels aan de orde, worden er tips en trucs over veilig op- en afstappen gegeven en worden lokale fietssituaties onder de aandacht gebracht.

Na de gezamenlijke lunch worden er fietsoefeningen gedaan, gericht op: balans, coördinatie, reactievermogen, etc., is er een fietsencheck en wordt er een kleine fietstocht gereden waarin toelichting wordt gegeven over een goede fietshouding en fietsgedrag in een groep. U moet uw eigen fiets dus meenemen!

Er kunnen maximaal 24 personen mee doen. Vol = vol.

Locatie: sportpak Weijdehoeck, Weijdelaan 55a in Lekkerkerk.

De kosten voor deze dag bedragen 5 euro (inclusief koffie en lunch). Aanmelden kan tot uiterlijk 20 september via Stichting WON, tel.: 0180-522045.

Meer in deze categorie: « Nieuwe kleedkamers opgeleverd