MTB Veldtoertocht

03 dec 2019

woensdag, 09 oktober 2019 13:36

Sportparkcoördinator: Mooie en zinvolle taak

Henk Kooijman is sinds kort de nieuwe sportparkcoördinator van buitensportcomplex Tiendweg-West in Lekkerkerk. “Een even leuke als interessante vorm van vrijwilligerswerk”, zegt hij er over.

“Als sportparkcoördinator ben je de contactpersoon tussen de clubs/gebruikers én beheerder SVN. Dat houdt in dat je je op de hoogte stelt van de wensen en vragen van de sportparkgebruikers, zoals vv Lekkerkerk, Jeu de Boules Vereniging Nederlek, de basisscholen én de Buiten Schoolse Opvang. Dat kunnen zaken zijn die met onderhoud of gebruiksmogelijkheden te maken hebben of vragen die vanuit de gemeente komen. Ook ben je als sportparkcoördinator de persoon bij wie de gebruikers plannen en ideeën kunnen neerleggen. Heel divers dus. Dat is ook meteen één van de dingen die me aanspreken in deze functie. En nog mooier: je kunt zo echt iets voor de sport en de sporters betekenen.”

Zijn bezigheden ten behoeve van SVN en haar partners vergt enkele uren per maand. “Dat is dus prima te doen”, meent Henk Kooijman. “Je zou deze functie ook met twee mensen kunnen uitoefenen. Dan is de belasting nog minder. Ik kan het iedereen die op zoek is naar een even leuke als zinvolle vrijetijdsbesteding aanbevelen om zich aan te melden bij SVN. We zoeken nog een nieuwe coördinator voor sportpark Tiendweg in Krimpen aan de Lek en hebben ter ondersteuning van nieuwe kandidaten een fijn team beschikbaar met mensen die altijd bereid zijn om je te helpen. Belangstelling? Stuur gerust een mailtje naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..