dinsdag, 10 maart 2020 09:44

WOZ-bezwaar SVN levert mooie besparing op

Dat Stichting Servicepunt Verenigingen Nederlek meerwaarde heeft voor de lokale sport, bleek onlangs waar het de vastgestelde WOZ-waarde van de opstallen van de voetbalverenigingen Dilettant en Lekkerkerk betrof.

We maakten bezwaar tegen het ons inziens te hoge bedrag en kregen daar erkenning voor. Het resultaat: enkele duizenden euro’s besparing; geld waar de verenigingen voordeel van hebben. Immers, een verhoging van de WOZ-waarde had betekend dat we beide clubs méér in rekening hadden moeten brengen.

Significant voordeel wisten we recentelijk ook te boeken bij de nieuwbouw van de kleedkamers op sportpark Tiendweg in Krimpen aan de Lek. Doordat SVN als bouwheer fungeerde was het niet nodig een extern bouwbureau in te huren en konden we het project voor een lager bedrag realiseren. Eerder wisten we dat al voor elkaar te krijgen bij de aanleg van zonnepanelen op sportpark Weydehoeck en de reconstructie van sportpark Tiendweg-West, beide in Lekkerkerk. En dat sluit weer prima aan bij onze filosofie: voordeel voor de sport én zuinig omgaan met gemeenschapsgeld!