maandag, 16 maart 2020 08:44

SVN bereikbaar voor advies en vragen

Om de problematiek rondom het Corona-virus in te dammen heeft de regering zoals bekend een aantal landelijk geldende maatregelen genomen die ook de sport en sportbeoefenaars aangaan. Zo gaan sportverenigingen, zwembaden en fitnessclubs tot en met 28 april op slot en zijn kantines gesloten voor publiek.

SVN heeft besloten haar wekelijkse inloop- en overlegsessies op maandagochtend in het clubgebouw op sportpark Weydehoeck tot nader order te cancelen. Mocht u vragen hebben of met ons willen overleggen/ advies inwinnen, dan kunt u ons bereiken op de bekende telefoonnummers of een e-mail sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Laatst aangepast op donderdag, 09 april 2020 08:36